15/10/2025
🍁 PROGRAMA D'ACTIVITATS DE TARDOR DE L'ACAF
Activitats regulars, noves propostes, canvis i molts actes en cartera....
🙋PRESENCIALS: En els nostres espais territorials, repartits per les quatre províncies de Catalunya, es programen activitats i tallers terapèutics, adreçats a la millora de la qualitat de vida de les persones amb fibromiàlgia, síndrome de fatiga crònica / encefalomielitis miàlgica, sensibilitat química múltiple i/o electrohipersensibilitat. Contacta amb nosaltres i t'explicarem què fem a cada lloc.
🖥 ONLINE: De dilluns a divendres, en diferents horaris i a través de diverses plataformes audiovisuals, tant en directe com en diferit, disposem d'una àmplia oferta de tallers, sessions d'activitats terapèutiques i xerrades divulgatives sobre temes relacionats amb les malalties com la que tindrà lloc el proper dilluns 20 d'octubre a través de Zoom, a càrrec de la Dra. Laura I. Arranz, dietista-nutricionista experta en aquestes malalties.
💯 Les activitats de l'associació són específiques per a persones afectades de fibromiàlgia, SFC/EM, SQM-EHS a càrrec de professionals coneixedors de les malalties.
🆓 Totes les activitats en línia i la gran majoria dels tallers presencials són GRATUÏTS per a les persones associades a l'ACAF. La quota social dóna accés a les activitats com també a descomptes i preus especials a comerços i professionals, a rebre la REVISTA BIORRITMES al teu domicili, i a sumar representativitat per a que junts/es som més forts/es!
✨ Si no estàs associat/ada, en el nostre perfil trobaràs l'enllaç a la nostra web i a la butlleta d'inscripció. Si ho prefereixes, posa't en contacte amb nosaltres enviant un correu a acaf@fibromialgia.cat, posant el teu nom, telèfon, i un horari en què et puguem contactar. O podem connectar-nos en una vídeo-acollida i així et podem informar i veure'ns, i pots estar acompanyat/ada de qui vulguis.
🍂 Vine, i ens ajudarem!