04/03/2024
LA MEVA REGLA, LES MEVES REGLES🩸 ⚧️
A partir d'avui, 4 de Març, podeu adquirir a les farmàcies de Catalunya un producte d'higiene íntima (copa mentrual, calceta reutilitzable o pack de dues compreses reutilitzables) totalment gratuit.
A QUI VA DIRIGIT?
Dones de 10 anys a 60 anys o persones trans que encara menstrúin.
COM?
Heu de tenir la App de la Meva Salut. Allà, en l'últim apartat us sortirà la campanya "La meva regla, les meves regles". Al clicar, us apareixerà un codi QR.
QUÈ HEM DE FER AMB EL QR?
Veniu a la farmàcia mostrant el codi QR i a partir d'aquí us dispensarem el producte que desitgeu i la talla peritnent.
Si en aquell moment no tenim stock, us el demanem en 24h-48h i podeu tornar a passar per la farmàcia a recollir-lo de forma gratuita.
‼️IMPORTANT
🔺️ Les calcetes i las copes mentruals van per talla. Les compreses no. Si és el primer cop que fareu servir calcetes d'aquest tipus, us recomenem que agafeu la mida del contorn del vostre maluc. En el cas de les copes mentruals, segons característiques de la dona, us recomanarem la més adient.
🔺️ El codi QR NOMÉS ES POT FER SERVIR 1 COP. Després d'agafar el producte d'higiene que esculliu, quedarà inhabilitat.
🔺️ Les menors d'edat, només poden accedir al producte (codi QR) per la Meva Salut dels pares.
🔺️ Si no teniu la Meva Salut activada o no us apareix el codi QR, el telèfon d'assistència a la ciutadana és el 061.
#♀️ #⚧️