26/09/2025
En Mohamed explica al vídeo què ha passat. És el pare d’aquesta família nombrosa i treballadora de tres fills, que juntament amb la seva parella, la Naima, tot i tenir un sou estan en situació de vulnerabilitat, ja que no aconsegueixen un lloguer que puguin pagar i seguir alimentant i atenent als seus fills.
El problema no és que les famílies tinguin fills. Aquests nens i nenes són imprescindibles per tirar endavant una societat com la nostra on la taxa de natalitat està pel terra. El problema és el preu de l’habitatge i la gran quantitat d’habitatges que estan buits i que, per tant, no tenen us social.
L’habitatge on viu aquesta família ha anat passant de fons voltor a fons voltor. Ara és propietat d’una empresa a qui hem reclamat un lloguer assequible.
Seguim lluitant perquè aquest dret sigui efectiu per a tothom. Calen lleis que regulin tot el que estigui relacionat amb l’habitatge i frenin els peus als especuladors!
Aquesta família fa més de 10 anys que va emigrar i ja és d’aquí i els seus fills també. Això ho diem per tapar la boca a les persones racistes. Tot i que siguis d’on siguis, tothom mereix tenir Dret a una Vida Digna.
Ahir, durant l’intent de desnonament vam cridar: “Gent sense cases i cases sense gent, no s’entén” i “Qué pasa? Qué pasa? Que no tenemos casa! I què farem? Què farem? Lluitarem! Lluitarem!” ✊🏽❤️