27/05/2026
JUNY 🌞
Aquietant les ones de la ment
📅 Horaris de classes regulars
🧘♀️ Dilluns · 18.30 h – Ashtanga Guiada
Classe estructurada seguint la primera sèrie d’Ashtanga. Ideal per aprofundir en la pràctica, millorar l’alineació, refinar el ritme respiratori i guanyar constància.
🌱 Dimarts · 10.00h – Ashtanga basics
Classe de 60 minuts basada en la primera sèrie d’Ashtanga però cada dia centrada en una part diferent de la seqüència per profunditzar en una posició o aspecte concret de la pràctica.
🌅 Dimecres · 6.30 h – Mysore Style
Pràctica silenciosa i personalitzada. Vine al teu ritme i t’acompanyaré pas a pas, adaptant la seqüència al teu nivell. El camí més profund i sòlid per construir una pràctica constant i transformadora.
🐣 Dimecres 18.30h - La classe perfecta per començar a gaudir del Rocket d’una manera més pausada i adaptada a tots els nivells. Ideal tant per a persones que s’inicien com per a qui busca un entrenament més suau, inclús durant l’embaràs 🤰🏼.
🚀 Dijous · 18.30 h – Classe de Rocket I o II amb seqüències actives, inversions i equilibris de braços adaptats a cada nivell.
Fomenta la llibertat, la creativitat i el joc dins de la pràctica.
És ideal per a qui vol desafiar-se i portar el seu ioga a un nou nivell.
✨ Masterclass del mes
👉🏼 Divendres 19 de juny 18h
A part d’aquestes, seguim amb les classes a la 🏥🫶🏽
📌 Reserva’t aquestes dates:
🔜 6/6 Ioga, cultura i vermut al
🔜 13–17 de juny · Ajay Kumar workshop d’Ashtanga a – Barcelona
🔜 20/6 Dissabte OM a .llanca
🔜 3/7 Ioga i vespreig 🧘🏼♀️🏰🍷
🪷 Classes privades disponibles a petició.
Escriu-me i t’envio tots els detalls.
Amb moltes ganes d’acompanyar-te en la teva pràctica 💛
📸 Albufera, Valencia