Consulta de psicoteràpia al Masnou per Adults i Adolescents. La META és l’AUTONOMIA i es basa en la consciència, l’espontaneïtat i la intimitat.
Dirección
Calle Sant Miquel, 107 8è 1a
El Masnou
08320
Horario de Apertura
Lunes | 09:00 - 20:00 |
Martes | 09:00 - 20:00 |
Miércoles | 09:00 - 20:00 |
Jueves | 09:00 - 20:00 |
Viernes | 09:00 - 20:00 |
Teléfono
Página web
Notificaciones
Sé el primero en enterarse y déjanos enviarle un correo electrónico cuando Consulta Psicologia El Masnou publique noticias y promociones. Su dirección de correo electrónico no se utilizará para ningún otro fin, y puede darse de baja en cualquier momento.
Contacto El Consultorio
Enviar un mensaje a Consulta Psicologia El Masnou:
Atajos
Categoría
Our Story
Treballo des d'una perspectiva integradora dins d’un marc de referència: la filosofia de l’ANÀLISI TRANSACCIONAL INTEGRATIU. Aquest va ser creat per Eric Berne a partir dels anys 50, i és una teoria de la personalitat i de les relacions humanes. PRINCIPIS: - Tots naixem bé, ‘prínceps i princeses’. - En el procés de creixement i civilització ens convertim en ‘gripaus i granotes’, degut a limitacions externes i sobre tot limitacions internes, que són decisions primerenques preses majoritàriament sent petits i en situacions de supervivència. - Tots tenim un cert potencial humà - determinat per condicionaments genètics, circumstàncies de salut/social/origen/procedència - i el podem desenvolupar. - Tots tenim recursos necessaris per a canviar. La META és l’AUTONOMIA i es basa en la consciència, l’espontaneïtat i la intimitat. Ho integro amb altres tècniques en les que m'he format (com la Psicoteràpia Integrativa de Richard Erskine, PNL, EMDR, Brainspotting, Focusing i altres) per complementar el procés segons la necessitat.