06/03/2019
COMIAT
La nostra ha estat una relació de sinceritat, confiança i estimació plena d’amor, tant pel treball, per a integració, per l’ajuda i per l’acompanyament a les persones.
Estimades i estimats, em sento en l’obligació d’escriure-us unes poques paraules per despedir-me de vosaltres com a president i responsable en la direcció de l’ADSALUT associació i la Carla ràdio.
No vull fer cap discurs... i humilment... m’és impossible encabir els darrers vint anys de la meva vida en quatre ratlles.
He compartit tot, he après molt, he donat el que tenia i també he perdut... la salut, allò tant important i necessari per poder donar... la font de la salut.
Ara, vint anys després d’aquell 1998 amb la Lliga contra el Càncer de les Comarques de Lleida ( ONCOLLIGA COMARQUES DE LLEIDA ) (www.contraelcancer.org) i des de 2007 amb l’ A D S A L U T associació, Discapacitats i Salut (www.adsalut.org) i la Carla ràdio, em veig en l’obligació sí o sí de seguir les que ara són per mi les més estrictes indicacions mèdiques per a tenir cura de la meva salut, perquè l’estar en la cadira de rodes només m’ajuda a afectar-me d’un infart cerebral o talment d’un infart coronari, i és clar, volem evitar-los.
No us avorriré amb més detalls de salut.
Us vull agraïr a tothom, qui amb les vostres opinions, m’heu autoritzat i animat a cuidar-me des de setembre de l’any 2018 (moment crític i que vaig haver de prendre la determinació) Ara tot just començo aquest nou repte d’aprendre com tenir cura per evitar aquestes afectacions que us he comentat abans.
També us he de dir què estic content, perquè sembla que podrem donar continuïtat als nostres projectes en la persona d’una nova presidenta, que de ben segur, tant aviat podrà, es posarà en contacte amb vosaltres via e-mail o la pàgina de la Carla ràdio a facebook https://www.facebook.com/carlaradio/
La nostra relació segueix d’ara en la mesura que decidiu. Per la meva part, serà igual i si pot ser millor, i també més propera si cal!
Qualsevol cosa q necessiteu, sóc aquí sempre! Gràcies!
Us estimo sense mesura!
Edu Jové