Terapies Vibracionals

Terapies Vibracionals Tractaments energètics:
Aplicació de l'energia canalitzada amb la imposició de mans. Sanació i neteja energètica per l'harmonització i l'equilibri del cos.

El treball que faig és possible gràcies a les meves habilitats innates de poder connectar amb el teu ser, poder visualitzar el teu cos etèric i sentir l'energia distorsionada que fa què hi hagi una mala funcionalitat en el teu cos. Què és un tractament energètic?
És un tractament en el qual s'aplica l'energia canalitzada amb la imposició de mans. Què treballo en una sessió d'un tractament energèti

c? Es treballen els bloquejos energètics. S'alliberen els bloquejos energètics causants d'un desequilibri que provoca mal estar com l'angoixa o l'ansietat. Es treballa el cos etèric. El cos etèric és una rèplica del cos físic, es revitalitzen o netegen els òrgans interns, articulacions o qualsevol part del cos físic. S'alliberen les emocions que estan paralitzant els òrgans. Es treballa el pericardi. S'alliberen les emocions que estan estancades en el pericardi aconseguint que la respiració sigui més lleugera i expansiva. Es treballa la neteja del camp àuric. Quan estem en un estat per exemple de por baixen les defenses de la nostra energia i ens entren energies de baixa vibració que ens són nocives, ens provoquen mal estar, dolors, pensaments recurrents i cal fer una neteja perestar,fort, tranquil i amb llum.. L'alliberació dels bloquejos energètics per a què l'energia torni al seu estat natural, fluir:
El meu treball és mitjançant la canalització d’energia i amb aquesta es netegen tots els nostres cossos, tant físic com emocional com mental, siguin bloquejos del passat o del present; el nostre cos té memòria de tot lo viscut. L’objectiu és alliberar les emocions resultants dels nostres conflictes interns, és a dir els bloquejos energètics, estabilitzar la part mental i millorar l’estat físic, per així aconseguir viure la vida des del teu centre, des del teu poder donat per naixement i des de la teva pau interna. Per què ens passa, per què tenim bloquejos que no ens deixen fluir l'energia? Cal aprendre a estar dins d’un mateix, aprendre a observar el nostre interior i quan entrem en conflicte. Des de petits ens han ensenyat a viure fora de nosaltres mateixos, a seguir les normes socials i rols en els quals ens han educat, i així, ens sentim segurs; però tot i pensar i actuar correctament , almenys tal com ens han ensenyat, entrem en conflictes interns com angoixes i mal estar. Tot el que aprenem crea gran part dels pilars que configuren i fonamenten la nostra ment, l’altra petita part ve donada per la genètica. Cada estructura mental és única i pròpia, ja que és creada per un mateix, és per això que tots percebem la realitat de forma diferent, la informació que ens arriba dels estímuls externs passa per aquestes estructures que fan de filtres donant el significat de la nostra realitat, però cal pensar que si és una construcció mental, vol dir que es pot moure i canviar. Quan vivim la vida des d’aquestes estructures velles però que encara ens hi identifiquem, és quan entrem en conflicte amb el som i sentim, l'energia deixa de fluir i es fa un nus que cal desfer o netejar. Des de la fluïdesa és fàcil ser conscient d'aquestes estructures velles, els nostres filtres mentals que a poc a poc es van canviant pels nous aconseguint viure una mateixa situació de forma diferent, des de la calma.



“Tot el que som és llum”
Tant nosaltres com el que ens envolta és llum. Teresa Boté i Pifarré
Telf: 696 58 29 66
Correu: terapiesvibracionals@gmail.com

Dirección

Lleida

Notificaciones

Sé el primero en enterarse y déjanos enviarle un correo electrónico cuando Terapies Vibracionals publique noticias y promociones. Su dirección de correo electrónico no se utilizará para ningún otro fin, y puede darse de baja en cualquier momento.

Contacto El Consultorio

Enviar un mensaje a Terapies Vibracionals:

Compartir