
29/07/2025
👣 Cas clínic | Cirurgia MIS de l’avantpeu
Pacient que va acudir a consulta amb hallux valgus (galindó), predislocació del segon dit i tercer dit en urpa.
Es va realitzar una intervenció mitjançant cirurgia mínimament invasiva (MIS), corregint les patologies amb petites incisions i sense necessitat de cargols ni plaques. Gràcies a un protocol de benes funcionals, vam aconseguir alinear l’avantpeu respectant l’anatomia natural del peu.
📸 A la imatge: preoperatori i resultat als 20 dies postoperatoris. Tot i que encara hi ha edema, s’observa una millora notable en l’alineació digital i en l’estructura general de l’avantpeu.
🦶 Recuperació més ràpida, menys dolor i sense cicatrius visibles.
* * * *
👣 Caso clínico | Cirugía MIS de antepié
Paciente que acudió a consulta con hallux valgus (juanete), predislocación del segundo dedo y tercer dedo en garra.
Se realizó una intervención mediante cirugía mínimamente invasiva (MIS), corrigiendo las patologías con pequeñas incisiones, sin uso de tornillos ni placas. Gracias a un protocolo de vendajes funcionales, logramos alinear el antepié respetando la anatomía natural del pie.
📸 En la imagen: preoperatorio y resultado a los 20 días postoperatorios. Aunque aún hay edema, se observa una notable mejoría en la alineación digital y en la estructura general del antepié.
🦶 Recuperación más rápida, menos dolor y sin cicatrices visibles.