Metges de Catalunya Parc Taulí

Metges de Catalunya Parc Taulí Pàgina "oficial" del Sindicat Metges de Catalunya - APF, al Corsorci Corporació Sanitària Parc Ta

02/12/2021
18/11/2021

Benvolgudes/Benvolguts,
Com a delegats de Metges de Catalunya a l'Hospital Parc Tauli, ens veiem obligats a puntualitzar alguns punts de la nota informativa publicada per Recursos Humans en relació amb el problema de l'UCI.
Com a representants del conjunt de facultatives del Consorci Parc Tauli, en relació amb el “compromís social regulat per la seva pròpia professió que va més enllà de la seva relació laboral” creiem que el conjunt de facultatiu d'aquesta Institució han donat mostres no només durant la pandèmia COVID sinó abans i després d'ella del seu compromís no només social sinó també Institucional, suplint amb el nostre esforç la multitud de dèficits organitzatius, de recursos humans i materials de la nostra Institució i per extensió de la Sanitat Catalana. Per la qual cosa creiem que aquest comentari és poc adequat. D'altra banda, apel·lar a la vocació, ja no pot ser excusa per a les Empreses Sanitàries perquè els professionals sanitaris perdin qualsevol dels seus drets laborals.
En relació amb “després de 15 dies de converses sense arribar a un enteniment” caldria aclarir que no es va sentir cap oferta per part de l'Empresa excepte la de canvis de torns o imposició de cobrir guàrdies.
En relació amb “aquesta reorganització és la que menys modifica el calendari que tenia previst realitzar cada metge/metgessa, i que garanteix l'assistència 24h hores sense comprometre ni la qualitat ni el contínuum assistencial” ens sembla una provocació i una temeritat afirmar per escrit que la reducció de personal facultatiu en torns de matí, que provoca aquesta reorganització, respecte a la situació actual no tindrà repercussió en la qualitat assistencial als pacients ingressats en intensius i més si apareixen escenaris d'empitjorament de la pandèmia COVID. Situació que ens obligarà a valorar totes les implicacions que pogués tenir el probable deteriorament assistencial, incloses les legals.

Atentament,

Secció Sindical de Metges de Catalunya Parc Taulí

18/11/2021

Carta de suport als nostres companys de la UCI.

Benvolguts/Benvolgudes,

Des de tots els àmbits de l'hospital ens hem assabentat de l'aplicació d'un Article 41 que implica un canvi en les condicions de treball dels nostres companys de la Unitat de Cures intensives.

És evident que els últims 18 mesos han estat una sotragada molt important en les condicions de treball que hem viscut totes arreu del país per culpa de la COVID-19. Aquesta pandèmia ha afectat a tot els nivells i se'ns ha demanat un sobreesforç que pensem que hem assolit.

Igualment, som conscients que hi ha hagut serveis hospitalaris on la sobrecàrrega de feina ha estat molt elevada, i les UCIs en són un exemple.
La unitat de cures intensives del Taulí ja acumulava des de feia anys un excés d'hores de jornada complementària i que la pandèmia ha agreujat.
Davant del plantejament dels professionals de buscar solucions a aquest excés d'hores, l’empresa va respondre amb l'aplicació d'un article 41 de forma unilateral i individual.
Les solucions de la institució davant de la manca de personal és plantejar mesures unilaterals sense intentar arribar a un acord amb els professionals.

Els metges som un bé escàs i si volem que la nostra institució sigui un exemple de fer bé les coses, ara per ara no anem per bon camí.

Per tant, donem tot el nostre suport als companys de l'UCI i a tots els que en el futur es puguin veure afectats per les mateixes decisions.

Sabadell, 15-11-21

21/04/2020

'Hospital Parc Taulí de Sabadell: d'aquelles retallades...', per Josep Antoni Pozo.

01/12/2019

El secretario general de Metges de Catalunya denuncia que la Generalitat solo invierte el 3,7% del PIB en salud, mientras que la media española se sitúa en el 6,2%

Seguim !!!!
31/07/2019

Seguim !!!!

06/06/2019
04/04/2019
20/02/2019

Metges de Catalunya (MC) afirma que l’acord a què va arribar divendres passat amb les patronals Unió Catalana d’Hospitals (UCH), Consorci de Salut i Social de Catalunya (CSC) i Associació Catalana d’Entitats de Salut (ACES), que ha evitat la vaga de facultatius de la sanitat concertada conv...

11/02/2019
Carta oberta als usuaris:
30/01/2019

Carta oberta als usuaris:

Dirección

Sabadell

Notificaciones

Sé el primero en enterarse y déjanos enviarle un correo electrónico cuando Metges de Catalunya Parc Taulí publique noticias y promociones. Su dirección de correo electrónico no se utilizará para ningún otro fin, y puede darse de baja en cualquier momento.

Contacto El Consultorio

Enviar un mensaje a Metges de Catalunya Parc Taulí:

Compartir