21/05/2026
🥥 Descobreix Coco by Angela: L’alternativa vegetal que t’enamorarà
Avui us volem presentar un projecte molt especial que trobareu a les nostres prestatgeries: Coco by Angela. Una proposta que neix del cor i de la necessitat personal de buscar una alternativa vegetal, BIO i ecològica que realment marqués la diferència.
Què el fa realment diferent?
No és un simple postre de coco; és coco fermentat amb cultius vius. Això li dona una textura increïblement cremosa i un sabor natural, gens embafador, ja que no conté sucres afegits.
A més, és ideal per a tothom:
✅ Sense lactis
✅ Sense gluten
✅ Sense additius ni conservants
👨🍳 Una idea de recepta: Salsa Exprés
És un producte súper versàtil! Prova de barrejar 3 cullerades de coco amb suc de llimona, coriandre, comí, pebre i sal. Queda espectacular amb verdures rostides, cigrons o amanides.
Apostem pels petits productors que fan les coses amb calma, artesania i molta realitat. Vine a buscar el teu pot de felicitat! 🌿